BİZ KİMİZ ?

Sorumluluğumuzun Farkında Olarak
1990'dan Beri Güvenle

Bostancı Şirketler Grubu’nun bir iştiraki olarak, ITS adıyla 1990 yılından bu yana iletişim teknolojilerine yatırım yapıyoruz. Türkiye’de telekomünikasyon sektörünün ilk yatırımcılarından olmak bize öncü olmanın sorumluluğunu yüklerken, milyonlarca kullanıcı ile beraber büyümenin de uzun yıllardır keyfini yaşatıyor. Sürekli gelişen bir sektörde oyunda kalmanın önemini istikrarlı büyümemiz sayesinde anladık ve bunu bir adım daha ileri götürebilmek için karımızın çok büyük bir kısmını Ar-Ge faaliyetlerine ayırıyoruz.

Bize ulaşın
0+

Yıllık Tecrübe

0+

Mutlu Müşteri

0mn

Kullanıcı

Zaman İçinde Biz
2022
Verİ Analİzİ İle Öğrenebİlen Modüler Çağrı Merkezİ Uygulaması
Verİ Analİzİ İle Öğrenebİlen Modüler Çağrı Merkezİ Uygulaması
Artan teknoloji ihtiyacını karşılamak ve oluşan veriyi daha iyi analiz edip marka ve son kullanıcıya daha iyi ve hızlı hizmet vermek amacıyla “Veri Analizi ile Öğrenebilen Modüler Çağrı Merkezi Uygulaması” projesi geliştirilmesidir. Çağrı merkezini kullanan müşterilerin görüşme verileri; veri analizi ve büyük veri algoritmaları ile değerlendirilerek müşterilerinin profillerinin oluşturulmasını sağlayacak, böylece müşteri profiline uygun olarak çağrı merkezinde ilgili birimlere yönlendirilmesi hızlı ve güvenilir bir şekilde yapılabilecektir...

2020 yılı başında tüm dünyada... görünmeye başlanan Covid 19 virüs salgınından kaynaklı olarak sektörden bağımsız pek çok kamu ve özel şirket uzaktan çalışma yapısına geçmiştir. Bu geçişten dolayı şirketlerin artan ve değişen ihtiyaçlarına cevap verecek yeni teknolojilere ihtiyaç oluşmuştur. Özellikle tam kapanma ile artan e-ticaret kullanımı beraberinde çağrı merkezi ve lojistik sektörlerinde ön görülemeyen bir büyümeye sebep olmuştur. Ürün ve hizmet taleplerinin online alışveriş sitelerine yönelmesi nedeniyle marka ile tüketici arasındaki iletişim artmış ve markaya ait tüm iletişim kanallarında organizasyonlar yeniden yapılandırılmıştır. Bu yeni durumda çağrı merkezlerine düşen sorumluluk artmıştır. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de artık çağrı merkezleri uzaktan hizmet vermektedir. Yeni çalışma yapısında artan personel ve teknoloji ihtiyacını karşılamak için kurumlar yeni yatırımlar yapmaktadırlar. Şirketimiz de artan teknoloji ihtiyacını karşılamak ve oluşan veriyi daha iyi analiz edip marka ve son kullanıcıya daha iyi ve hızlı hizmet vermek amacıyla “Veri Analizi ile Öğrenebilen Modüler Çağrı Merkezi Uygulaması” projesini geliştirme ihtiyacı duymuştur.
SES BİYOMETRİSİ İLE IVR OTANTİKASYON SİSTEMİ PROJESİ
2020
SES BİYOMETRİSİ İLE IVR OTANTİKASYON SİSTEMİ PROJESİ
Bilgi güvenliğine ikincil bir güvenlik katmanı olarak konumlandırılabilecek “ses ile otantikasyon” yöntemi yazılımlarının geliştirilmesi...

2019 yılı son çeyreginde Otomatize IVR ve Çağrı Merkezi Yönetimi Sistemi projemizin başarıyla bitirilmesini takiben 2019 Eylül ayında başlayan projemiz “Ses Biyometrisi İle IVR Otantikasyon Sistemi Projesinin” 2020 yılı sonunda başarıyla bitirilmesi planlanmaktadır. İnternet teknolojilerinin hızla gelişmesiyle ve İnternet 4.0 ile birlikte, alışveriş, bankacılık, eğitim ve buna benzer tüm sektörel ihtiyaçlar, zamandan mekandan tasarruf etmek ve gün geçtikçe hızlanan yaşama uyum sağlamak adına internet üzerinden çevrim içi ağlarda ürün ve hizmetler sunulmaktadır.Bu büyüyen ve hızla gelişen dijital yaşamda veri ve kişisel veri güvenliği konusunun müşterilerine dijital hizmetler sağlayan tüm kurumların özellikle yatırım yapması gereken bir teknoloji alanı olduğu bir gerçektir. Bankacılık,telekomünikasyon ve sağlık işlemlerinde veya buna benzer kişiye özel üyelik/abonelik içeren platformlarda arayan veya aranan müşterileri tanımak ve buna göre hizmet sunmak gerekmektedir. Her insanın sesinin kendisine özgü ve tek olduğu bilinmektedir. PIN girme, şifre verme ve özel soru yanıtlama gibi standart güvenlik önlemleri, sistemlerde giriş yapma yetkisi isteyen kullanıcıların gerçekten doğru kişiler olup olmadığını yeterince güvenli olarak tanımlayamamaktadır. Sisteme girilen bu bilgilerin çalınmış/kopyalanmış olma ihtimali çok yüksektir. Bilgi güvenliğine ikincil bir güvenlik katmanı olarak konumlandırılabilecek “ses ile otantikasyon” yöntemi, veri güvenliği açısından çok önemli bir yer teşkil eder. Bunu da özellikle sesli iletişimin en fazla gerçekleştirildiği IVR/Sesli Yanıt sistemlerinde kullanmak, her zaman güvenli hizmet açısından şirketlerin bir adım öne çıkmasını sağlar.
2019
OTOMOTİZE IVR VE ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ SİSTEMİ
OTOMOTİZE IVR VE ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ SİSTEMİ
Şirketimiz; mevcutta başarıyla geliştirilmiş ve tamamlanmış olan bulut tabanlı ve özelleştirilebilir IVR sistemimize entegre olabilecek, hem sürdürülebilir Ar-Ge felsefesiyle, hem de piyasadaki talebe bağlı olarak sektördeki boşluğu doldurmak adına bütünleşik bir çağrı merkezi ve operatör/agent yönetimi platformu yaratmayı amaçlamıştır...

İnternet teknolojilerinin hızlı gelişimi ve çevrimiçi dünyanın günlük yaşamımızın en büyük parçası haline gelmesi, müşteri ilişkilerinde de hızlı iletişim ve verimli etkileşimin önemini beraberinde getirmiştir. Müşterilerden gelen çağrıları profesyonelce karşılayarak interaktif bilgi alışverişi sağlayan IVR (Interactive Voice Response) ve bu santral sistemi vasıtasıyla müşteriyi ilgili çağrı merkezi operatörüne yönlendirmesi gereken platformlar artık müşteri yönetiminin olmazsa olmaz bir ayağı haline gelmiştir. Çağrı merkezlerinin kamu kurumları ve müşteri odaklı firmaların vatandaşlara dönük bir yüzü olduğu gerçeğiyle karşı karşıyayız. Kurumsallığı yansıtan bir unsur olmasının yanı sıra, çağrı yönetiminin doğru bir yapılanma ve ihtiyaçlara göre süreç optimizasyonu ile de ilgili kurumun verimliliğini önemli derecede etkileyebildiği aşikardır. Projemizin 2019 üçüncü çeyreginde başarıyla tamamlanması hedeflenmiştir.Bu projemizin tamamlanması ile birlikte çağrı merkezi endüstrisi için bulut tabanlı 360 derece ihtiyaç duyulan tüm fonksiyon setleri tamamlanmış olacaktır.
ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR IVR GELİŞTİRME PLATFORMU
2018
ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR IVR GELİŞTİRME PLATFORMU
Kullanımı kolay ara yüzlerle, sürükle bırak mantığıyla hem IVR senaryo akışlarının kolay ve hızlı oluşturulması, hem de arka tarafta anlık kod derlemeleriyle hızlı programlanabilir ve kolay özelleştirilebilir bir IVR sisteminin geliştirilmesi ortamını yaratacak bir platformu oluşturmak, ilgili platformu da sesli yanıt sistemleri ihtiyacı duyan tüm sektörlere sunmak amaçlanmıştır...

İletişim kanallarının sürekli arttığı ve teknolojinin kazandırdığı yeniliklerle elektronik haberleşme ve ticaretin en üst seviyelere ulaştığı günümüz dünyasında, ticari kuruluşların müşteri hizmetlerine yapmaları gereken yatırım da artmış durumdadır. Müşterilerle daha sağlıklı ve hızlı iletişim kurmanın, doğru bilgi alışverişinin en kullanılabilir yolu şüphesiz IVR/sesli yanıt sistemleridir. Ek donanım teminine ve yazılım kurulumlarına ihtiyaç duyulmadan, tamamen SIP (Session Initiation Protocol) ve VoIP (Voice Over IP) protokollerine haiz bir IVR sistemi bir zorunluluk olmuştur. SAAS (Software as a Service) mantığıyla sunulacak olan IVR yönetme platformumuz, bulut altyapısı ve son teknolojilere uyumlu yapısıyla müşterilerin diledikleri IVR senaryo akışlarını (call flow editing) dinamik menüler oluşturarak, ses kayıt modüllerini,speech-to-text, text-to-speech gibi teknolojik yetiler ekleyerek hızlı ve basitçe geliştirmelerine olanak sağlanmıştır.Projemiz 2018 yılında başarıyla tamamlanmış ve ürün kullanıma sunulmuştur.
2017
"Bulut Tabanlı Görüntülü Destek-Çözüm SİSTEMİ" Projesİ
Bulut Tabanlı Görüntülü Destek-Çözüm SİSTEMİ" Projesi
Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark’ta başarıyla geliştirdiğimiz, tamamen bulut mimarisini kullanan, zamandan, mekândan ve tercih edilmiş işletim sistemi veya bilgisayardan bağımsız olarak çalışabilen “Bulut Tabanlı Platform Bağımsız Telefon Santral Sistemlerinin Geliştirilmesi” projemiz...

Günümüzün yüksek hızda globalleşen dünyasında, iletişim sistemlerinin de aynı hızda büyüyerek gelişmesi, tüm sektörlerin, müşterileriyle kurdukları iletişim kanallarını daha sağlıklı, daha az maliyetli ve son kullanıcı bazında kolay kullanımlı hale getirme ihtiyaçlarını ortaya çıkarmıştır. Bu hususta, Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark’ta başarıyla geliştirdiğimiz, tamamen bulut mimarisini kullanan, zamandan, mekândan ve tercih edilmiş işletim sistemi veya bilgisayardan bağımsız olarak çalışabilen “Bulut Tabanlı Platform Bağımsız Telefon Santral Sistemlerinin Geliştirilmesi” projemiz ihtiyaçları giderebilen bir IVR(Interactive Voice Response) sistemi olmuştur. Mevcut geliştirdiğimiz sistemde, çağrıyı başlatma rolünün mobil tarafta olması ve görüntülü iletişim karakteristiğine haiz olmaması, proje geliştirme esnasında yeni AR-GE süreçlerini tetiklemiş, özellikle engelli yurttaşlarımız için efektif bir çağrı servisi kalitesi bulunmaması, yanıtlama sisteminin yalnızca işitsel olmaması gerektiğini, görsel bir IVR ihtiyacını da gözler önüne sermiştir.Bu durumda ortaya çıkan karşılıklı müşteri-şirket iletişimini sağlayan ve her iki taraf arasında gerçek bir bağ kurulmasına vesile olan görüntülü bir iletişim, hem pratik olması, hem ekonomik kazanımları hem de müşteri-şirket arasında kurulacak ilişkinin kalitesi ve verimliliği açısından alternatif iletişim yöntemlerine göre çok daha avantajlı olacaktır.Projemiz 2017 yılında başarıyla tamamlanmış ve ürün kullanıma sunulmuştur.
Bulut Tabanlı Platform Bağımsız Telefon Santral Sİstemlerİnİn
Gelİştİrİlmesİ
2016
Bulut Tabanlı Platform Bağımsız Telefon Santral Sistemlerinin Geliştirilmesi
2015-2016 TÜBİTAK 1507 KOBİ AR-GE BAŞLANGIÇ DESTEK PROGRAMI çerçevesinde 2014 yılı Aralık ayında kuruma sundugu "BULUT TABANLI PLATFORM BAĞIMSIZ TELEFON SANTRAL SİSTEMLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ" projesinin TÜBİTAK tarafından kabulüne istinaden 2015 Mart ayında başlayan çalışmasını başarıyla 2016 Nisan ayında tamamlamıştır...

Aynı zamanda bir tekno park projesi olan ve yazılım ekibimiz tarafından kullanılan yeni teknolojiler ile proje öngörülen süre içinde tamamlanmış ve TÜBİTAK'tan destek almaya hak kazanmıştır.İlk projesini başarıyla tamamlayan şirketimiz "1507 KOBİ AR-GE BAŞLANGIÇ DESTEK PROGRAMI" çerçevesinde kuruma yeni projelerini sunmuştur.Şirketimiz AR-GE'ye adanmış personelleri ile her yıl gelirinden önemli miktarda bir payı AR-GE faaliyetleri için ayırıp içinde bulundugu sektördeki lider pozisyonunu güçlendirerek gelişmeye devam etmektedir. "BULUT TABANLI PLATFORM BAĞIMSIZ TELEFON SANTRAL SİSTEMLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ" projesini, yazılım ürününe dönmesini takiben ilgili yazılımı kullanan kurumlar artık zamandan ve mekandan bagımsız IP tabanlı olarak gerek çağrı merkezi alt yapısı gerekse şirket santral alt yapısı olarak kullanabiliyorlar.Bu yazılım sayesinde özellikle çağrı merkezleri en önemli maliyet unsuru olan personel ve personel taşıma maliyetinden önemli ölçüde tasarruf etme imkanına kavuşuyorlar.
2014
Yıldız Teknİk Ünİversİtesİ Davutpaşa Kampüsü Teknopark Şube
Açılışı
Yıldız Teknİk Ünİversİtesİ Davutpaşa Kampüsü Teknopark Şube Açılışı
Kendi teknolojisini geliştiren şirketimiz 2014 yılında TÜBİTAK projesi olarak sunduğu “Bulut Tabanlı Platform Bağımsız Telefon Santral Sistemlerinin Geliştirilmesi Projesi” kapsamında AR-GE faaliyetlerine Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü Teknopark’ında devam etme kararı almıştır. 2014 yılında Teknopark’ta AR-GE çalışmalarına başlayan şirketimiz yeni projeler ile çalışmalarına devam etmektedir.
Türk Telekom Kurumsal SMS Yönetİm Platformu (Mobİl Pazarlama)
2010
Türk Telekom Kurumsal SMS Yönetİm Platformu (Mobİl Pazarlama)
TTNET ile 2008 yılında yapılan sözleşmeyi takiben 2010 yılında Türk Telekom şirketi ile aynı hizmet sözleşmesi imzalanmıştır.Türk Telekom aboneleri ile iletişim de yeni bir mecra olması için kurumsal kısa sms numarası platformu kurulmuştur. Mobil operatörlerden alınan kısa sms numarası üzerinden abonelerine mobil pazarlama kampanyaları yapılmıştır.
2009
Avea ve Turkcell Şebekelerİnde 3G IVR Kurulumu
Avea ve Turkcell Şebekelerİnde 3G IVR Kurulumu
Ülkemize 3G Mobil geniş bant hizmetinin gelmesini takiben 3G üzerinden görüntülü Katma Değerli Elektronik Haberleşme hizmetlerinin verilebilmesi için 3G IVR sistemleri kurulmuştur. Ülkemizde geliştirilen ilk yerli görüntülü IVR sistemi olmuştur.
TTNET Kurumsal SMS Yönetİm Platformu (Mobİl Pazarlama)
2008
TTNET Kurumsal SMS Yönetİm Platformu (Mobİl Pazarlama)
TTNET şirketinin aboneleri ile iletişim de yeni bir mecra olması için kurumsal kısa sms numarası platformu kurulmuştur. Mobil operatörlerden alınan kısa sms numarası üzerinden abonelerine mobil pazarlama ve loyalty kampanyaları yapılmıştır.
2008
Turkcell IVR Sİstemlerİ Kurulumu
Turkcell IVR Sİstemlerİ Kurulumu
Katma Değerli Elektronik Haberleşme hizmetlerinin SES temelli olanlarının milyonlarca Turkcell abonesine yüksek kalitede ürün/hizmet sunulması için İstanbul Maltepe’de bulunan Turkcell santral binasına kendi geliştirdiğimiz IVR sistemleri kurulmuştur.
Avea IVR Sİstemlerİ Kurulumu
2008
Avea IVR Sİstemlerİ Kurulumu
Katma Değerli Elektronik Haberleşme hizmetlerinin SES temelli olanlarının milyonlarca Avea abonesine yüksek kalitede ürün/hizmet sunulması için Ankara İncek’te bulunan santral binasında kendi geliştirdigimiz IVR sistemleri kurulmuştur.
2008
AVEA İş Ortaklığı Katma Değerlİ Servİsler
AVEA İş Ortaklığı Katma Değerlİ Servİsler
Katma Değerli Elektronik Haberleşme hizmetlerinin gelişmesini takiben Avea İş Ortaklığı Sözleşmesi imzalanmıştır. SMS ve SES tabanlı servisler verilmiştir.
ITS Yönetİm Bİnasına Taşınma
2006
ITS Yönetİm Bİnasına Taşınma
Bostancı Şirketler Grubu 2006 yılında Zincirlikuyu’da kendisine ait olan merkezi yönetim binasına taşınmıştır.
2006
KanalD TV Platformu/Stüdyo Kuruluşu
KanalD TV Platformu/Stüdyo Kuruluşu
Uydu yayıncılığının gelişmesi ile birlikte, öncesinde yurt dışından Türkiye’ye yönelik yapılan yayınları ülke içinden yapmak ihtiyacı oluşmuştur. Bu ihtiyaca hizmet vermesi için Doğan Grubu iştiraki olan Doğan İnteraktif şirketi ile birlikte merkez binamız içerisinde iki adet canlı yayın rejisi ve stüdyosu kurulmuştur. Katma Değerli Elektronik Haberleşme hizmetlerinin canlı yayınlar ile abonelere erişmesi için yapılan ilk entegre tv yatırımı olmuştur.
Turksat İlk Uydu TV Platformu Kuruluşu
2005
Turksat İlk Uydu TV Platformu Kuruluşu
Katma Değerli Elektronik Haberleşme hizmetlerinin daha geniş kitlelere tanıtılması için Türksat bünyesinde ilk katma değerli ürün/hizmetlerin abonelere tanıtıldığı televizyon ITS şirketi tarafından kurulmuştur. Slayt TV olarak sadece görsel içerik ile başlayan yayınlara ITS bir müddet sonra ses teknolojisini de eklemeyi başarmıştır. Düşük kapasite üzerinden görüntü ile sesi birlikte geçirmeyi başaran ilk şirket ITS olmuştur. ITS’in kullandıgı teknolojilerinde gelişmesi ile birlikte Slayt TV kavramı gün geçtikçe günümüz hareketli yayın teknolojisine kavuşmuştur. Bugün Turksat bünyesinde menzer yapıda pek çok televizyon kanalı bulunmaktadır.
2005
Telsİm Blue SİM Projesİ
Telsİm Blue SİM Projesİ
Yurt dışından Türkiye’ye gelen yabancıların geldikleri anda cep telefonlarına takıp hemen konuşabilecekleri süreli bir hazır SIM kart projesi olan BlueSIM sözleşmesi imzalanmıştır. İmzalandıgı tarihte kısmi MVNO için ülkemizdeki ilk örnek uygulama olmuştur. 7 günlük, 15 günlük ve 30 günlük olmak üzere üç ayrı pakette satışa sunulan BlueSIM Türkiye, Belçika, Rusya, Almanya, Hollanda gibi pek çok ülkede satılmıştır.
Telsİm/Vodafone Sanal Kontör Satış Hizmetİ
2005
Telsİm/Vodafone Sanal Kontör Satış Hizmetİ
Telsim ile işbirliğinin artarak büyümesine istinaden fiziki kart satışı ile yapılan kontör yükleme işlemi ilk defa internet üzerinden ITS tarafından yapılmaya başlamıştır. Sanal kontör yükleme işlemi gün geçtikçe artarak devam etmiştir. Özellikle lojistik ve saklama maliyetlerinin olmaması açısından operatör şirketlere büyük maliyet avantajı sağlamıştır.
2004
Telsİm/Vodafone İş ortaklığı Katma Değerlİ Servİsler (Netbul)
Telsİm/Vodafone İş ortaklığı Katma Değerlİ Servİsler (Netbul)
Telsim şirketi ile katma değerli ürün/servislerin abonelerine verilmesi için gelir paylaşımlı iş ortaklığı sözleşmesi imzalanmıştır. ITS ilgili tarihte Telsim/Netbul ile katma değerli servisler gelir paylaşım sözleşmesini ilk imzalayan şirket olmuştur. Bu sözleşme kapsamında verilen hizmetler şirketin daha sonra ülkemizde Vodafone markası altında hizmetlerine devam ettiği süreç içerisinde de devam etmiştir.
ENTEL Telekom Katma Değerlİ Servİsler
2000
ENTEL Telekom Katma Değerlİ Servİsler
Türkiye’de katma değerli hizmetler regülatif kararlardan dolayı kapatılınca, Entel Telekom ile birlikte yurt dışı özel servis numaraları üzerinden verilmeye başlanmıştır. 2004 yılına kadar servisler devam etmiştir.
1995
Teletext Yayını TGRT
TTeletext Yayını TGRT
TGRT TV ile oldukça geniş kapsamlı bilgi servisleri Teletext üzerinden izleyiciye verilmeye başlanmıştır. Teletext hizmeti farklı televizyon kanallarının da katılmasıyla 2004 yılına kadar kesintisiz devam etmiştir.
Türk Telekom Katma Değerli Servisler
1993
Türk Telekom Katma Değerli Servisler
Türk Telekom bünyesinde katma değerli servis numaraları kullanılarak abonelere IVR üzerinden finansal bilgi servisleri verilmeye başlanmıştır.
1992
Türk Telekom Çağrı Cİhazı (Pager) Satışı
Türk Telekom Çağrı Cİhazı (Pager) Satışı
Telekomünikasyon sektöründe kişisel mobil ilk cihaz olan çağrı cihazı (pager) satışına Türk Telekom bayisi olarak başlanmıştır.
ITS, Bostancı Şİrketler Grubu’nun bİr İştİrakİ olarak kuruldu
1990
ITS, Bostancı Şİrketler Grubu’nun bİr İştİrakİ olarak kuruldu
1985’den bugüne Telekomünikasyon sektöründe faaliyet gösteren Bostancı Şirketler Grubu'nun bir iştiraki olarak 1990 yılında kurulan ITS, Türkiye’de iletişim teknolojileri sektöründe yurt içi ve yurt dışı faaliyet gösteren ilk telekomünikasyon şirketlerinden biridir.